Persbericht nieuwbouw Biewemastraat, Usquert

16 mei 2019

De Delthe tekent opdracht voor nieuwbouw.

Vandaag heeft directeur bestuurder Bas Krajenbrink van De Delthe opdracht gegeven aan Plegt-Vos voor de nieuwbouw van 8 woningen aan de Biewemastraat te Usquert.

Op de locatie aan de Biewemastraat te Usquert zijn deze maand inmiddels 13 woningen van De Delthe gesloopt en zullen 8 nieuwe woningen worden gebouwd. De nieuwbouw start medio september 2019 en zal volgens de huidige planning op 1 april 2020 gereed zijn. De nieuwbouw betreft de bouw van 8 woningen verdeeld over 3 blokken.

“Met de bouw van deze levensloopbestendige woningen vernieuwen we onze voorraad en voegen kwaliteit toe aan het dorp Usquert,” aldus directeur bestuurder Bas Krajenbrink. “De woningen zijn duurzaam, gasloos, levensloopbestendig en qua huurprijs beschikbaar voor onze primaire doelgroep en daarmee dus klaar voor de toekomst”.

Plegt-Vos is een landelijke bouwonderneming met vestigingen in het hele land, onder andere in Assen. De Delthe heeft eerder samengewerkt met Plegt-Vos en heeft alle vertrouwen in een goed verloop van dit nieuwbouwproject.

Meer informatie over het project staat vermeld in de brochure.